Vticket voorbeeld process

Stap 1: Richt uw evenement in

Met Vticket richt u eenvoudig en snel uw evenement in, u kunt hierbij u zelf uw contactenlijst beheren. Professioneler en sneller kan bijna niet! Nadat het evenement is aangemaakt binnen Voffice, onze eigen webbased software applicatie, kunt u beginnen met het importeren van uw contacten. Mocht er informatie ontbreken of wilt u de gegevens van uw contacten aanvullen? Geen probleem, met Voffice heeft u altijd en overal toegang tot uw gegevens.

Vticket maakt het voor u zo gemakkelijk mogelijk en is door zijn gebruiksvriendelijke interface zeer eenvoudig in gebruik en bovendien tijdbesparend.

Stap 2: Het toewijzen van event tickets

Met Vticket regelt u de distributie van uw event tickets via één systeem. Voffice biedt hierbij vele mogelijkheden. Binnen Voffice vindt u uitgebreide informatie over uw contacten zoals de naam, woonplaats, e-mail, zitplaats, ingang, eventuele opmerkingen en ga zo maar door.

Nu het evenement is aangemaakt en de benodigde informatie is ingevoerd kunt u beginnen met het toewijzen van tickets aan uw contacten. U koppelt de juiste contacten aan uw evenement en kunt later altijd nog wijzigingen aanbrengen indien dit nodig mocht zijn.

Stap 3: Tickets verder verdelen

Het kan zo zijn dat u rechtstreeks alle event tickets verstuurd naar uw contacten zoals beschreven in stap 2. Toch is het ook mogelijk om een aantal tickets vrij te houden voor bijvoorbeeld uw sponsoren zodat ook zij een aantal plaatsen kunnen verdelen aan hun relaties. Een mooi gebaar wat uw klanten relatie net de juiste boost kan geven!

Stel u heeft 350 event tickets voor uw evenement en wil een set van 100 tickets toewijzen aan uw sponsoren. U kunt dan zelf deze tickets verdelen onder het aantal sponsoren. Hiermee kunt u de sponsoren toegang bieden tot een apart gedeelte binnen Voffice. Zij kunnen vervolgens weer de verkregen event tickets verder distribueren aan hun eigen relaties.

Stap 4: Verstuur uw gepersonaliseerde tickets

Nu alle event tickets zijn toegewezen aan de juiste contacten is het tijd om alles te versturen per e-mail. Naast onze standaard ticket opmaak kunt u er ook voor kiezen om zelf een ontwerp aan te leveren voor uw evenement. In overleg met ons zal dit ontwerp geïntegreerd worden zodat het later voor u weer te gebruiken is.

Naast het verwerken van uw eigen look-and-feel is de event ticket ook nog eens persoonlijk. Het vermelden van een persoonlijke groet of bijvoorbeeld het personaliseren van de gegevens, er nog veel meer mogelijk! Ook kunt u bijvoorbeeld een welkomstbericht versturen bij binnenkomst of een ingesproken voicemailbericht laten verzenden. Wat is er nou leuker dan een persoonlijke uitnodiging tot uw evenement?

Stap 5: De toegangscontrole en realtime statistieken

Het moment is daar, uw evenement gaat van start en de eerste bezoekers staan al bij de ingang met hun ticket te wachten om naar binnen te gaan. De portier scant de ticket met onze Vticket app en ziet direct waar u zit en of de ticket al niet eerder is gescand. Nadat de de toegang is verleend krijgt de bezoeker krijgt een gepersonaliseerd media bericht bij binnenkomst en wordt hem of haar een fijn verblijf toegewenst. Het is nu tijd om te gaan genieten!

Natuurlijk wilt u altijd en overal op de hoogte gehouden worden van wat er op dat moment speelt . Dit is dan ook geen probleem, met Voffice heeft u altijd en overal toegang tot uw statistische gegevens.